Mňam, matematika!

Dobrý den, jmenuji se Marie a chci vám napsat, jakou jsme měli matematiku. Opakujeme zlomky, tak jsme si udělali matiku s jídlem. Bylo to fakt super. Měli jsme si přinést jídlo, které bychom mohli rozdělit na zlomky. Takže někdo měl hermelín, někdo bábovku, čokoládu, pomeranč, jablka, koláče atd. Pracovali  jsme se ve skupinkách, různě to jídlo rozdělovali a všechno zapisovali.
Také jsme vytvářeli hádanky pro ostatní. Schovali jsme nějakou část jídla a ostatní hádali, jaká část chybí. Byla to zábava. Nebo někdo ve skupině část snědl a my na to vymýšleli slovní úlohy a zapisovali všechno zlomky.
Nejlepší bylo, že jsme to pak všechno mohli sníst.smiley
Honza: Přišlo mi, že trénovat zlomky s jídlem je mnohem lepší a že pro někoho to cvičení s jídlem může být o dost lehčí, takže se zlomky může rychleji naučit.
Terka E.: Bylo to zajímavé. Měli jsme rozkrájet potravinu na nějaký zlomek. Zjistila jsem, že je to mnohem těžší, než jsme si myslela. Je to naučné a lepší než počítání na papíře.
Martin R.: Dne 31. 1. se v naší třídě konala zábavná hodina matematiky. Krájeli jsme ovoce a zeleninu. Bylo to moc fajn.
Michal: Bylo to dobré a husté. Líbilo se mi, jak jsme krájeli jídlo na zlomky.
Terka M. : Ve čtvrtek se mi matematika líbila, protože jsme měli přinést ovoce nebo koláč a měli jsme ho rozdělit třeba na 3 / 3.
Marek: O matice jsem nezažil nic. Moc mě ani nebaví. Nevím, co mám o matice psát.
Matěj Š. : Matematika jde i zábavnou formou, např. krájet ovoce a rozdělovat bonbóny.

 

Datum akce: 
31. 1. 2013
Školní rok: 
2012/2013
Záložky: