Interaktivní tabule s dataprojektory i připojením na internet, IT panely či stolky, žákovské tablety, datové kamery a další technologie efektivně využité při výuce se stávají nedílnou součástí naší výuky.
Výuka angličtiny probíhá v malých skupinách žáků pod vedením kvalifikovaných učitelů. Využíváme nejmodernější technologie pro intenzivní práci.
Informatika už od 3. ročníku
Rozvíjíme informatické myšlení a digitální kompetence našich žáků. Do výuky zapojujeme práci s robotickými hračkami.
Badatelská výuka
Přírodovědné předměty učíme moderně, zapojíme všechny smysly, žáci mohou experimentovat, zkoumat, porovnávat, formulovat hypotézy a poté je ověřovat.
Podporujeme volnočasové aktivity
Naši žáci mohou navštěvovat kroužky LEGOrobotiky, keramiky, vaření, dále i sportovní kroužky (judo, basketbal, florbal, kinball) a konverzace v cizím jazyce.
e středu 19. 11. proběhla na naší škole beseda pro třídy 3. A a 3. B, která byla věnována knize Finanční pohádky od spisovatele Zdeňka Svobody. Setkání přineslo dětem nejen zábavu, ale také mnoho užitečných informací o tom, jak správně nakládat s penězi, proč je dobré spořit a jak se rozhodovat při nákupech.
Stejně jako loni se skupina žáků ze 6.–9. ročníku zúčastnila pobytového zájezdu s výukou angličtiny do Brightonu a jeho okolí. Počasí nám překvapivě přálo – přestože byl listopad, teploty se pohybovaly kolem 16 °C a pršelo jen ráno a večer.
S druháky ve 2.A jsem spojili příjemné s užitečným a v matematice jsme si trochu pohráli. Nejprve jsme pomocí modelíny a špejlí vytvářeli úsečky a zjistili tak, odkud kam vedou. Potom jsme si slepili sítě těles a vznikla nám tak základní geometrická tělesa.
Naši předškoláci z přípravné třídy strávili minulý týden objevováním světa ptáků. Seznamovali se s jejich znaky, druhy i částmi těla a největší pozornost věnovali tomu, proč a jak ptáci migrují do teplých krajin. Dokonce se v úterý 11. 11. děti vydaly na přírodovědný program Snídaně na krmítku do Severočeského muzea.
Třída 6.B. se ve středu zúčastnila edukačního programu Procházka botanickou zahradou Liberec. Program byl zaměřen na předměty: zeměpis a přírodopis. Žáci byli seznámeni s významem botanických zahrad, sami si měli možnost zažít tropické pásmo na vlastní kůži a poznat rostliny, které jsou součástí těchto pásem.
Ne všechny děti mají to štěstí, že mohou žít v demokratické zemi. To, že ani u nás nebývala demokracie samozřejmostí a její prosazení znamenalo i ztrátu lidských životů, jsme dnes našim žákům připomněli v rámci Příběhů bezpráví. Prostředníkem nám k tomu byl film o Miladě Horákové a následující debata s pamětníkem totalitního režimu.
Žáci 9. tříd si otestovali svou mediální gramotnost. V úterý 11. listopadu se zapojili do celostátní Olympiády mediální gramotnosti, které probíhá pod záštitou MŠMT.
Ve středu 12. listopadu proběhl ve třídě 3. B projektový den s názvem „Naše vlast a sousedé“. Žáci se během dopoledne vydali na pomyslnou cestu po České republice a okolních státech. Děti pracovaly ve skupinách, ve kterých si rozdělily úkoly a společně vyhledávaly informace pomocí školních iPadů.
Naše škola se nachází v centru města na dopravní obslužnosti, v každém ročníku má po dvou až třech třídách. Od roku 2014 jsou naší součástí i třídy s Montessori pedagogikou.
Adresa školy:
ZŠ Liberec, ul. 5. května 64/49, přísp. org.
ul. 5.května 64/49
460 01 Liberec 1
Město Liberec, nám. Dr. E.Beneše 1
460 59 Liberec 1
Některé služby tohoto webu využívají kvůli měření návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.